vrijdag 10 december 2010

Mutsjes....


Het is weer wintertijd en dus ook weer tijd voor mutsjes....Heb er de laatste dagen weer 2 gemaakt.
1 voor mijn dochter, geen foto want hij is steeds onderweg...en 1 voor mijn zus snel even een foto en die is nu ook in gebruik.
Ik hoop nu voor haarzelf...vorig jaar had ik er ook 1 voor haar gemaakt maar die heeft haar dochter ingepikt!
Nu vandaag eerst maar eens huishoudelijke dingen gaan doen...loop echt achter maar ik wil ook graag vandaag de krans weer ophangen en een setje kerstklokjes voor mijn schoonmoeder af hebben en.......ach eigenlijk wil ik weer veel te veel.....

Groetjes Jenny
Posted by Picasa

9 opmerkingen:

Margreet zei

Leuke en warme muts hoor!
Eigenlijk kom je 24 uur per dag te kort om al je creatieve hersenspinsels gestalte te geven, niet dan? ;-)

Fijn weekend gewenst.

Le Patiné zei

Die ziet er mooi en lekker uit.

Haakmuts zei

Lekker mutsie heb je gemaakt Jenny, komt goed van pas want we zijn nog lang niet van de winter af.
O, ik ken dat gevoel, altijd tijd te kort, altijd loopt die klok te snel, en altijd weer veel te vlug is er weer een dag voorbij.

Goed weekend.

Haakmuts zei

En altijd gaan we te laat naar bed omdat we eigenlijk geen tijd hebben om te slapen :-)

Welterusten (maar ik denk dat je al op één ligt)

Haakmuts zei

Oor vergeten, dat komt er nu van als de oogjes al bijna toe vallen. Voor nu echt over en sluiten.

Gerda Hartman zei

Leuk dat je op mijn blog bent geweest. Ik zie hier nog meer leuke dingen voor kerst om te maken.

Lalalizzie zei

Wat mooi! Ik ben al gans het weekend bezig aan een mutsje voor mijn dochtertje, maar heb het al 2 maal volledig moeten uithalen. Het wil maar niet lukken deze keer!
Groetjes & bedankt voor je berichtje op mijn blog!

garengein- Sussies zei

Hoi Jennie,

Leuk dat je mij bent gaan volgen! Haken is echt ontspannen... tot dat je hoofd vol zit met nieuwe dingen en je nog niet eens klaar bent met datgene waar je net aan begonnen bent!:)
Leuke blog! ik ga volgen hoor!

Petra zei

Wat een leuke mutsen, die zou ik weer niet afkrijgen. Ik kan wel haken maar toch. Zo zijn we allemaal goed in iets maar gelukkig niet allemaal in het zelfde :-) Bedankt voor je bezoek je aan mijn blog. Groetjes,
Petra