vrijdag 17 december 2010

Link you stuff van Annemarie

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi! Ik doe ook altijd mee aan link your stuff, t lukt me alleen niet om t nu op mijn site te krijgen! Hoe heb jij het gedaan, nog tips? Groetjes Imke

Annemarie's Haakblog zei

Oh wat leuk! Haha! Dat is echt leuk om te zien zeg! Hopelijk lukt het bij jou ook nog Imke!
Groetjes, Annemarie

Jenny zei

Hoi Imke,

Heb gewoon gedaan hoe het bij Annemarie op de blog stond gewoon onder al die fotootjes en dan klikken op get the code here en dan gaat ie dan krijg je een link die je moet kopiëren en plakken in een nieuw bericht bij jezelf en dan zie je hem eerst staan in codevorm en als je dan op bericht opslaan of plaatsen drukt dan komt hij in je nieuwe bericht.

Weet niet meer precies hoe maar je moet gewoon een nieuw bericht bij jezelf plaatsen.

Beetje warrig misschien snappie het anders vraag je nog een keer hoor
Ik hoop dat het lukt!

Groetjes Jenny

Anoniem zei

Thanks ladies! Ik heb een vervangende oplossing...jammer niet zo cool als bij jullie maar het werkt in ieder geval. Ik zoek nog even door... Fijn weekend jenny!

Anoniem zei

Heej jij ook al!

Is leuk he!!

Ik heb vorige week ook al bij Meertje meegedaan, maar dat was toch weer een beetje anders dacht ik.
Die boterhamzakjes zijn idd vetvrij.Er staat Boterhamzakjes op de verpakking.Bij sommige supermarkten zou je ze kunnen kopen.
Is weer eens wat anders niet?

Fijn weekend, groetjes Thea