donderdag 30 december 2010

Kadootjes Give Away en een ....ongelukje...


En ja daar zijn ze dan de foto's van de give away van Maaike
Het was een heel mooi pakketje wat de postbode bracht!
Vreselijk mooi verpakt met allemaal kleine kadootjes!!!
Echt een feest op zich!
Eerst een foto gemaakt van al dat moois en toen uitgepakt!
wil ik deze blog gaan maken.........is de foto met de ingepakte kadootjes verdwenen, helaas waren ze met het fototoestel van mijn man gemaakt en die heeft de foto's op mijn computer gezet en....het kaartje gewist....jammer jammer jammer
Maar de kadootjes zijn er nog:

2hele mooie kantjes en een hele lieve brief! Dank je Maaike!!


Hartjes bloemetjes 3 stempeltjes een sterretje met een poppetje erop van vilt gemaakt!!
Mooi hé, ben echt verwend!


En hier nog een rieten hartje met een mooie hartjes slinger, die ga ik straks gebruiken voor de rieten krans op de voordeur, helemaal super toch?!!
Heel hartelijk bedankt Maaike!!



Hier is het echt een ziekenboeg, griep en 1 dochter denk ik keelontsteking want die heeft al 4 dagen hoge koorts en hoest verschrikkelijk.
De kleinsten knappen weer op en mannetje begint net met koorts en hoesten hopelijk loop ik ertussen door.


De laatste dagen erg druk geweest voor de kerst een salade aktie gehad voor de kerk. Daar zijn we drie dagen druk meegeweest, we maken ze helemaal zelf .....van het schillen van de aardappels tot het opmaken op de schaal.
Als je dan bedenkt dat er ruim 800 kilo aardappels verwerkt moesten worden.....dan snap je dat we druk zijn geweest.
Maar het was heel gezellig en het heeft ruim 13000 euries opgebracht!!! Mooi toch!!!


Groetjes Jenny!

Posted by Picasa

1 opmerking:

Haakmuts zei

Jenny wat ben jij verwend, wat een verschrikkelijk leuke cadeautjes heb je gehad, erg mooi hoor.
Vervelend dat je kinderen ziek zijn, en zoals het gaat in ieder gezin, iedereen kan ziek zijn maar moeders moet op de been blijven:-)
800 kilo aardappelen, jeetje wat veel, kan me voorstellen dat jullie druk geweest zijn, maar wel leuk dat het zo'n mooi bedrag heeft opgeleverd dan is al dat werk in ieder geval niet voor niets geweest.
Ik wens jou en allen die je lief zijn een mooie en gezellig jaarwisseling en een gezond, gelukkig en creatief nieuwjaar.

Voor alle zieken voor beterschap.
Groetjes van Claire