donderdag 16 december 2010

En weer een paar mutsjes.....

Ja en nu hebben de grote meiden ook hun mutsen! De ene met en de andere zonder oorkleppen, en jah de kleur.....wat een gedoe om ze mooi op de foto te krijgen...het zijn 2 mutsjes, er 4 foto's van gemaakt en het is uit dezelfde bol acryl, gewoon zwart!
Wat een verschil in foto's hé, linksboven is de meest goeie kleur.
Ben nu even met wat dingetjes aan het klaarmaken en dan nog even voor mezelf bezig want ik vindt die sterretjes zo leuk!


Ben deze week al hele tijd bezig geweest met mijn computer, had een andere computer gekregen een tijdje terug al, maar nu moest ik de adressen hebben voor de kerstkaarten en....nee hé was het programma verouderd en paste niet op deze computer, vreselijk balen.
Maar vanavond via de computer van mijn dochter toch de adressen weer boven water getoverd, nu liggen ze dus naast me om geplakt te worden, zucht...honderd stuks te gaan....maar ben blij dat ik niet alles hoef te schrijven, heb wel snel even kopie gemaakt van de bijgewerkte lijst met adressen.

Groetjes, Jenny
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

Haakmuts zei

O, geweldig wat een leuke mutsjes, ben d'r gek op.
Heb je ze volgens een patroon gehaakt of zo uit je blote bolletje.

Jann-will zei

Nou zwart of niet ik vind ze leuk, het kan overal bij.
Leuk je foto zo ....... :-))

Unknown zei

Wat grappig die 'kleurtjes' Fotograferen is ook een kunst! Heb er zelf ook altijd moeite mee om het goed op de foto te krijgen. De mutsjes taan vast heel leuk!!
Groet Geriene

Annemarie's Haakblog zei

Hi! Ik zag je berichtje op mijn blog. Geen paniek (-: Ik was wat aan het uitproberen dus het klopt dat je het berichtje zag, maar dat het er uiteindelijk niet stond. Straks gaat 'ie echt op mijn blog!
Groetjes, Annemarie