woensdag 1 december 2010

Kerst.....komt steeds dichterbij...

 


En zo ben je bezig met iets te maken voor de kerst.
Buiten op de deur hebben we een wit rieten krans hangen en die kan best iets kleur gebruiken in deze donkere dagen voor de kerst.
Daarom een patroontje gezocht van een sterretje, liefst niet al te moeilijk.
Deze heb ik hier gevonden bij hobbydoos Ik heb er wel een eigen draai aan gegeven.
Vond ze namelijk wat ielig.
Daarom heb ik er een rand omheen gehaakt met vasten.
Als je hem groter wilt kun je er volgens mij zo nog een rand met vasten omheen haken.
Dit sterretje wil ik ook nog gaan maken in zilver...lijkt me ook erg mooi!

Het witte cirkeltjeis een fabricage van mezelf, heel simpel een stuk bloemendraad of hoe noem je zoiets, in een cirkel gedraaid, daar vasten omheen gehaakt, daarna een rand met picootjes en klaar...

Zo dat was het begin van de versiering van de krans, leuk om zo elke keer iets te maken en de krans steeds fleuriger zien worden!!

@creabythea, er staat alweer een nieuwe sjaal op mijn haaknaald nu wordt hij antraciet grijs...

Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties

Groetjes Jenny
Posted by Picasa

7 opmerkingen:

Claire zei

Mooie sterren!! Zal een mooi geheel worden!!

Maartje zei

Dat ziet er allemaal erg mooi en gezellig uit!!!

Ben benieuwd naar de krans en de zilveren sterren.

Groetjes Maartje

Margreet zei

Juist leuk om een eigen twist aan een patroontje te geven, mooie ster! Cirkeltje en bloemetje zijn ook mooi gehaakt.

- zei

Thanks for the link... they are beautiful!

Geertine zei

Wel ja, laat ik ook maar 's reageren.. heb al eens zitten kijken.. ik word helemaal verliefd op al die gehaakte dingetjes van jouw. D'r zit zoooveel leuks tussen voor Roos.. mmm ik zal 's goed nadenken!
Veel succes met al je projecten, zal niet meevallen om af te krijgen naast alle rompslomp van het huishouden.. maar erg leuk om zo crea bezig te zijn zeg!
Dag!

maxima zei

sehr schöne arbeiten gruß martina

Corina zei

Leuk zeg, zowel de sterretjes als het kransje. Goed idee! Misschien ga ik dat ook wel doen, als je het niet erg vindt.