vrijdag 24 december 2010

Give away gewonnen en post gekregen....

Even een klein berichtje want het is al nacht...
Kijk ik nog snel even op mijn blog....en zie ik dat ik een give-away gewonnen heb bij creJJtion van Maaike !

Super toch en dat op mijn mannetje zijn verjaardag en we waren ook vandaag 22 jaar getrouwd, nou een mooier moment om te winnen of niet dan?

Ook kreeg ik het kadootje van Thea binnen wat een verassingen vandaag!!
Morgen maak ik foto van het kadootje van Thea al nieuwsgierig???? Het was echt heel mooi ben er heel blij mee, Thea bedankt!!! Superlief van je.

Groetjes Jenny

2 opmerkingen:

Haakmuts zei

Bofkont!!! Gefeliciteerd!

Anoniem zei

Heej Jenny,

Ik dacht dat de post het niet meer ging redden voor de Kerst!
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man!En natuurlijk ook met je 22 jarig huwelijksfeest!

Groetjes Thea