zaterdag 11 september 2010

Omslagdoek Annemijn


Een nieuwe omslagdoek voor Annemijn....

Heb altijd alleen gehaakt met katoen, maar nu even geprobeerd met acryl, heeft toch een beetje winters karakter.
Ik heb een rokje voor haar besteld bij kommy-kleertjes en daar passen deze kleuren heel mooi bij
Dit patroon gezien bij huisje9 op haar pagina en nagemaakt, dank je voor het patroon!
Ik haak het met haaknaald nr 4,5 dus het schiet lekker op.
Het totaal plaatje ben ik nog niet helemaal over uit want het moet wel draagbaar zijn over een t-shirt met col.
En het moet voor Annemijn lekker zitten anders ligt het zo over een stoel of in een hoekje.....Ideëen welkom!
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Tamara Gaal zei

Wat prachtig weer!!!
Supermooie kleuren!

Liefs Tamara.

Claire zei

Wat mooi!! ziet er goed uit hoor! Ik heb een keer voor mijn dochter met dit patroon een poncho gemaakt en toen heb ik op de schouders zo'n rondje kleiner gemaakt. toen was de pasvorm iets beter maar ze draagt hem bijna nooit. De ander die ik gemaakt heb staat ook beter. Een omslagdoek is natuurlijk wel anders. Succes ermee!