vrijdag 17 september 2010

Award!



Gisteren kreeg ik van annemaries breiblog de Versatile Blogger Award! Wat een leuke verrassing, dankjewel Annemarie! Bij het krijgen van deze award hoort dat ik zeven dingen over mezelf vertel en dat ik de award doorgeef aan 5 andere mooie blog pagina´s

1.Nou zal jullie wel vertellen toen ik het las dat ik met een rood hoofd en zweet in mijn handen achter de computer zat, een award voor mij???? Ik ben vaak heel onzeker over de dingen die ik maak.

2. Veel verschillende dingen willen maken en op de blog van de anderen soms nog meer dingen zie en denk dat is leuk, mijn kast puilt dan ook uit...

3. Ik hou van opgeruimd in huis en als er nog iets moet gebeuren, niet zonder schuldgevoel kan gaan zitten haken enz.(maar dat ik het de laatste tijd soms wel doe;-)

4.Als kind en later als schoolmeisje ook heel graag freubelde, als ik terugkijk heb prachtige werkstukken gemaakt en prachtige mappen over de stages (liggen allemaal nog op zolder) ben er avonden mee bezig geweest en ik deed niet liever.

5. Breien en borduren het vreselijkste vind om te doen en me soms toch laat verleiden om het weer te proberen..................vaak met resultaat dat het achter in de kast beland!

6. Het haken me veel voldoening geeft en er ook leuke reacties op krijg, dat geeft me echt een heel goed gevoel!!

7. Ik droom om ooit een webwinkeltje te beginnen, wie weet!

Nu de 5 blogs die ik uitkies voor de Award!  moeilijk (er zijn er zoveel leuk) maar ik ga het proberen!

1.matawies-creas van Tamara, omdat je zoveel voor je medemens over hebt!

2haken en meer van Claire, omdat je zulke mooie dingen maakt en mij inspiratie geeft!

3crea annemieke van Annemieke, omdat je zo gezellig schrijft, en zo heerlijk van alles doet!

4karin aan de haak van Karin, omdat je zoveel patroontjes beschikbaar maakt voor anderen, heel erg fijn,en je maakt zoveel ontzettend mooie dingen!

5haakmuts omdat je zulke leuke dingen maakt en ook doorgeeft!

Zo dat waren ze, ik hoop dat jullie het leuk vinden!!! en succes allemaal!

Groetjes Jenny

1 opmerking:

crea annemieke zei

Hoi Jenny,

Wat leuk dat je aan mij gedacht hebt voor een Award.Ik weet echt niet wat deze Award inhoud. Zou je me dat kunnen vertellen.
Wat een lieve dochter heb je met mooie nieuwe kleren aan. Grappige foto's van haar gemaakt.
Fijne dag nog en veel haakplezier, daaaaag
A n n e m i e k e