donderdag 18 november 2010

Nieuwe knipjes en kreadoe


Zo even weer een update, afgelopen zaterdag ben ik met mijn schone zus naar de krea doe geweest.
We hebben een hele gezellige dag gehad.
Voor het haken was er weinig nieuws te beleven er waren wel veel kramen voor scrappen en kaarten maken, ook de kralen waren goed vertegenwoordigd.
Heb wel wat leuke dingen gekocht, ook een boekje met beestjes te haken, wil het toch eens proberen want sommige zijn zo leuk!
ben begonnen met Pip de pinguin!


Ook een dikke klos zpagetti gekocht maar tjonge wat haakt dat zwaar... dat wordt denk ik niet echt mijn ding, het is wel heel leuk maar ik wissel wel af met ander haakwerk.
Heb er een lampenkap van gemaakt en....had net tekort, er moest nog een 1/2 rand bijgehaakt worden maar toen was mijn zpagetti op.
Mijn schoonzus heeft dezelfde kleur gekocht, misschien dt zij iets over houd dan zou ik dat kunnen gebruiken en anders.....trek ik het weer uit en dan maak ik er wel iets anders van.



Hier nog even een paar knipjes die ik nog gemaakt heb.


Groetjes Jenny
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: