dinsdag 14 juni 2011

Waar ben ik toch mee bezig.....

Eindelijk even weer tijd om een berichtje hier te plaatsen.
En ik heb zoveel om te laten zien....
Heb de achterliggende weken echt niet stil gezeten...
Maar juist heel veel gehaakt!
Heel veel kettingen en armbandjes die maar zoweer verkocht werden op de camping.
Ik kon het echt niet aan haken!
Maar tussendoor ook nog wat dingen begonnen en ook aan het afmaken van de dingen die ik nog had liggen.
Allereerst ben ik bezig met een tasje voor mijn nichtje Nienke!
Heb nu 6 vierkantjes af maar het moeten er totaal 18 worden dus ik kan nog even vooruit!
Ik vind het zelf heerlijke kleuren om mee te werken.


Ook het baby dekentje voor mijn vriendin nadert de voltooiing.
De foto heb ik vanmorgen gemaakt toen moest ik nog 4 zwarte vierkanten die inmiddels klaar zijn!
Ook ben ik al begonnen met het inelkaar zetten!
Eind juli is ze uitgerekend ...duseven goed doorzetten dan ligt hij maar vast klaar!


Nu nog even een foto van een setje voor Annemijn, ketting, armband en knipjes!
Deze kettingen en armbanden heb ik dus gemaakt ik denk wel 50 stuks van elk!
Ook nog knipjes en nu nog een paar in bestelling!
De bolletjes op de kleine foto kreeg ik vandaag binnen....vervelen? Nee dat ken ik niet!

Groetjes Jenny

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Jenny,

Je bent wel super ijverig, zeg!!

Ben je op vakantie op die camping, of meer om te werken? (lol)
Maar het is wel heel leuk werk natuurlijk!!

Het ziet er allemaal even leuk uit, geen wonder dat het zo goed verkoopt!!

Groetjes Thea♥

Stina zei

wat ben jij creatief bezig zeg, heel leuk allemaal, ook schattig die haar freubeltjes.

fijne dag
groetjes Stina

anita zei

Hoi Jenny
Zo jij hebt niet stil gezeten
Wat een supermooie creaties
Groetjes anita

Claire zei

Dat klinkt goed. Heerlijk!

Marjo zei

Hey Jenny,
Een bezig bijtje dus,maar wel leuk hè?
En leuke dingen ben je aan het maken !

Groetjes
Marjo

Gerd@ zei

Wat heerlijk om zo lekker bezig te zijn ... voor mij heeft een dag ook altijd uren te kort
je hebt weer leuke dingen gemaakt hoor ...

Gr. Gerd@

Nellie zei

Ik dacht al dat je gestopt was met bloggen ;),
het was hier zo stil. Maar je bent juist lekker bezig geweest zo te zien. Wat een leuke kleuren gebruik je om mee te werken.

Sarita Kaptein zei

Je bent goed bezig hoor!
Je hebt weer mooie spulletjes gemaakt.
Ik moet nodig weer eens wat op mijn blog zetten.
Succes verder met je handwerkjes.

Gr. Sarita

Trendykim zei

Je bent echt druk bezig geweest! Het ziet er allemaal erg leuk uit.

Groetjes, Kim
http://trendykim.blogspot.com

Elizabeth zei

Superproductief ben je! Soms kun je niet stoppen en komt er van het één het ander.
Ik vind de squares van de bovenste foto wel heel erg mooi!

Groetjes, Elizabeth

Angela zei

Hoi Jenny,

bedankt voor je tip op mijn blog, ik had zelf ook al het vermoeden dat ik ergens iets niet goed deed. Ik vond ze gewoon niet mooi vierkant. De anderen die ik ga haken ga ik dan met 1 losse ertussen doen.

Groetjes Angela