vrijdag 13 mei 2011

En weg is mijn blog......nu weer verder!

Dat was even schrikken vandaag!
Denk straks ben ik alles kwijt...dat zou toch even spijtig zijn.
Gelukkig is het bij 1 verhaaltje gebleven, dus nu even opnieuw de foto's van onze meivakantie!
We hebben het heerlijk gehad.
Maandag zijn we op zeehondensafari geweest met Staatsbosbeheer op het grevelingenmeer.
De kids vonden het prachtig!
Zij en wij hebben erg genoten van het bootreisje en van de zeehonden!
Eentje lag er heerlijk te zonnen, de rest was in het water aant zwemmen want er stond een stevige wind ongeveer kracht 6 volgens de dame van SBB. Daar houden zeehonden niet van.
Hier het zonnende exemplaar, wat een schatje hé
Op dinsdag hebben we de vuurtoren van Westkapelle beklommem,met een prachtig uitzicht dankzij het mooie weer!

Op de camping vermaakten we ons ook prima!
Heerlijk spelen en das echt genieten!


Deze week was een week waar je in de zomervakantie weleens naar uitkijkt, goede temperaturen waarbij je alles kunt doen, zelfs heerlijk naar het strand toe al was het water nog aan de koude kant maar vermaken doe je je altijd daar...ik wel tenminste, ZEE verveeld nooit!


Zoals jullie wel zien....het was heerlijk, terugkijkend geniet ik weer opnieuw!
Groetjes Jenny

2 opmerkingen:

Nellie zei

En, hoera, onze verhaaltjes zijn weer terug.
Evenals bij jou was ook mijn laatste verhaal weg, maar gelukkig, ze zijn weer terug van weggeweest.

Makkie zei

Wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten!
fijn weekend