maandag 17 januari 2011

Mooie bloemen!


De eerste bloemen zijn gehaakt met de nieuwe bolletjes van Soleil!
Het garen haakt prima en doet echt niet onder voor Catania.
Ik vind de kleuren iets warmer dan de Catania ze zijn iets dieper van kleur.
Hieronder even een vergelijking, maar de foto's geven het niet helemaal duidelijk weer, dat zal wel aan het weer liggen, het is allemaal zo somber...
Ik verlang echt naar de zon daarom ga ik mijn krans die buiten op de deur hangt maar versieren met deze vrolijke bloemen!
Ik wil er nog wel een paar bij haken, had dit patroontje opgeslagen op mijn computer, maar het komt van de site van Jessica-tromp, het is het 6e patroontje op de pagina.
Het groene bloemetje is een ander patroon van haar site.


Hier de bolletjes katoen, ik zag wel dat de Catania op 40 graden in de was mocht en de Soleil op 30 graden.

Groetjes Jenny
Posted by Picasa

10 opmerkingen:

Claire zei

Mooooi!

meijra zei

Zeker mooi!

Meijra

Unknown zei

Wat mooi gehaakt!!
En mooie kleurtjes!

Groetjes Geriene

Claire zei

Hoi jenny, goeie vraag over die 7 stokjes. Volgens mij heb ik er daar inderdaad minder gedaan. Ik vermoed 3, net zoals bij een granny square. Ben je er mee begonnen? Succes, groetjes, Claire

Haakmuts zei

Je bloemetjes zijn erg mooi geworden en als ik het goed zie dan glanst de soleil nog iets meer dan de catania katoen.De kleuren zijn erg mooi.

Anoniem zei

Hallo Jenny,

Idd heel leuke bloemen! Het zijn ook mooie kleurtjes vind ik!Daar kun je vast wel iets gezelligs van maken.
Doe wel nog even rustig aan he meid!!

Lieve groetjes van Thea♥

Tamara Gaal zei

Wat een mooie bloemetjes!
En erg mooie katoen!

Groetjes Tamara.

Maite - vitoma zei

Me encantan.
Bss.

- zei

These flowers are beautiful! Don't forget to put them on my Crafty Links blog!

Unknown zei

Ik vind ze ook erg mooi! Mooi gehaakt en mooi 'glimmend'! Groetjes, Nancy