maandag 16 augustus 2010

Zeeland........

Eindelijk een update....

Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad, en wat hebben we genoten van de natuur van de kids, van de rust echt een hele fijne tijd om op terug te zien.

De computer is die hele 5 weken maar 1x uit de tas geweest even om te kijken hoe het ging om op internet te komen, nou zoals ik al schreef ging dat zeer traag.

Mijn mobiel was sneller als ik even ergens wilde kijken dus die heb ik er maar voor gebruikt!

Het dekentje met de granny's is een heel stuk groter geworden, er zijn nu 8 van de 11 rijen aan elkaar gezet en de 9e ligt ervoor klaar!

Morgen overdag zal ik even wat foto's maken dan kunnen jullie ook meegenieten.

Nog 1 weekje lekker rustig aan want de kids zijn nog deze week vrij en dan begint het normale ritme weer.......
Posted by Picasa

1 opmerking:

Tamara Gaal zei

Wij zijn ook een dag naar Zeeland geweest!
We zaten in oosterhout, du dan was het eens te doen. Van alles bereden en bekeken en geeindigd in Middelburg en in één ruk weer terug. We hebben genoten, wnt het is er inderdaad prachtig!

Wat leuk trouwens, ook een adoptiekindje, hoe oud is ie? Moses is 9 en komt uit Kenia.
Komt jullie adoptiekindje ook via Compassion?

Groetjes.